OFERTY PRACY

VIND PANEL
Analityk finansowy / Kontroler
VIND PANEL
Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym startupie z branży OZE, który zmienia przyszłość energii odnawialnej, pracować w zespole pasjonatów i mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój, dołącz do nas już dziś!
Zakres obowiązków:
- Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen.
- Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji.
- Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym.
- Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki.
- Współpraca z programistami i interesariuszami w celu spełnienia wymagań projektu.
- Opracowanie dashboardu ze wskaźnikami finansowymi na potrzeby kierownictwa firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zarządzania, finansów, controllingu, inżynierii przemysłowej lub pokrewnego kierunku.
- Minimum 3 lata doświadczenia w controllingu, ustalaniu cen lub analizie finansowej w start-upie, firmie z branży przemysłowej lub energii odnawialnej.
- Znajomość rachunkowości kosztów, strategii cenowych i modelowania finansowego.
- Zaawansowana znajomość Excela, systemów ERP (np. SAP), narzędzi BI (np. Power BI, Tableau) oraz oprogramowania do modelowania finansowego.
- Doskonałe umiejętności analizy danych i modelowania.
- Znajomość języków programowania, takich jak Python lub R (mile widziane).
- Znajomość baz danych i narzędzi automatyzacji (np. SQL, VBA).
- Doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów finansowych.
- Analityczne i zorientowane na rozwiązania myślenie.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
- Umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy między różnymi działami.
- Samodzielność i zdolność do adaptacji w dynamicznym środowisku.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnej branży i rozwojowym start-upie
- Dofinansowanie studiów i studiów podyplomowych
- Premie za osiągnięcie celów
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Przejrzyste możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy

Madonis Sp. z o.o.
Technolog Kosmetyków i Chemii Gospodarczej
Madonis Sp. z o.o.
W związku intensywnym rozwojem asortymentu firma Madonis Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Technolog Kosmetyków i Chemii Gospodarczej. Madonis Sp. z o.o. to producent kosmetyków pielęgnacyjnych i myjących, chemii gospodarczej oraz kapsułek do prania.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie nowych receptur produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej, modyfikacja istniejących receptur
- sporządzanie i prowadzenie opisów, dokumentacji technologicznej, marketingowej oraz rejestracji kosmetyków i chemii gospodarczej
- nadzór nad procesem technologicznym wdrażanych produktów
- przygotowywanie produktów do badań niezbędnych przed wprowadzeniem ich do obrotu
- wykonywanie kalkulacji kosztów nowych wyrobów
- nadzorowanie technologii produkcji w toku, udział w doskonaleniu i rozwoju linii technologicznych w spółce
- analizowanie i interpretacja danych statystycznych dotyczących procesów technologicznych
- prowadzenie projektów związanych z optymalizacją w zakresie technologii oraz surowców
- nadzór nad surowcami niebezpiecznymi zgodnie z wymogami prawnymi
- współpraca z działem produkcji, kontroli jakości i pozostałymi działami firmy w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów dotyczących bieżącej produkcji, raportowanie i analiza odstępstw od założonych parametrów oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych, udział w rozstrzyganiu spraw reklamacyjnych
- realizacja uregulowań systemu jakości, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami
- uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez odpowiednie jednostki nadzór
Wymagania:
- wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: inżynieria chemiczna i procesowa, biotechnologia, chemia
- 2 lata na podobnym stanowisku – w branży kosmetycznej, chemicznej
- znajomość surowców kosmetycznych, przepisów dotyczących kart charakterystyk
- dobra znajomość regulacji pranych właściwych dla obszarów kosmetyków i chemii gospodarczej
- znajomość pakietu MS OFFICE w tym szczególnie MS EXCEL
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- dokładność
- umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu
Oferujemy:
- zatrudnienie w dynamicznym, ambitnym zespole w spółce nastawionej na rozwój
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia – nowoczesny sprzęt

TRIWALOR
MŁODSZY KONSULTANT – KOORDYNATOR PROJEKTÓW
TRIWALOR / EXP-PECO
Od 23 lat aktywny w branży Ochrony Środowiska, jako współwłaściciel francuskiej firmy konsultingowej Exp-Peco Conseil i właściciel polskiej firmy
TRIWALOR poszukuję kandydatów na stanowisko Młodszego Konsultanta – Koordynatora projektów.
Zakres obowiązków:
- Wspieranie działań w zakresie prowadzenia projektów na rzecz francuskich Klientów
- Monitorowanie rynków
- Pozyskiwanie Klientów z Polski
- Koordynacja współpracy z partnerami firmy m.in. firmami budowlanymi, biurami projektów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: Inżynieria/ Ochrona Środowiska, Energetyka, Organizacja i Zarządzanie lub zbliżone
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Znajomość obsługi programu AutoCAD – będzie plusem
- Znajomość polskiego rynku gospodarki odpadami i energii
- Prawo jazdy (niezbędne)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Rozwinięte umiejętności negocjacyjne i menedżerskie
- Samodzielność i kreatywność w działaniu
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowanie do szkoleń/ kursów językowych
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie nowych doświadczeń
- Pracę w miłej atmosferze
- Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji
Kontakt:
Andrzej (André) BEDNARZ
a.bednarz@exp-peco.com

PARTNER PAPES Sp. z o.o.
DYSTRYBUCJĄ ARTYKUŁÓW SZKOLNYCH I BIUROWYCH
PARTNER PAPES Sp. z o.o.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- doświadczenie w sprzedaży w obszarze B2B,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- dążenie do wytyczonych celów,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dyspozycyjność, systematyczność i wysoki poziom umiejętności organizowania własnej pracy,
- biegła znajomość języka polskiego,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość branży artykułów biurowych lub eksploatacyjnych do drukarek (mile widziana).
Zakres obowiązków:
- obsługa dotychczasowych Klientów,
- utrzymywanie stałych i bezpośrednich kontaktów handlowych z Klientami (firmy i instytucje),
- budowa bazy nowych Klientów i ich pozyskiwanie w obszarze B2B oraz wydzielonym terenie,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- planowanie oraz raportowanie w CRM.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stałe wynagrodzenie i premia zależna od wyników,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop),
- stabilna praca w zgranym zespole w firmie działającej od 30 lat,
- możliwość przystąpienia do programów: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej,
- stałe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.

LOGITY
NAUCZYCIEL PROGRAMOWANIA
MŁODZI PROGRAMIŚCI.EU Szymon Gabrek
Chętnie zatrudnimy pasjonatów programowania, którzy robią to, co kochają, a dzięki temu są specjalistami w swojej dziedzinie. Tych pracujących zawodowo jako programiści, ale też tych, dla których programowanie to pasja i hobby. Nasi instruktorzy mają wpływ na program kursów, które prowadzą! Wymagania: znajomość jednego z języków programowania JavaScript, Python, C#, Java. Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i znajomość środowisk do nauki programowania dla dzieci. Oferujemy pracę w godzinach popołudniowych oraz w soboty, sprzęt komputerowy na miejscu prowadzenia zajęć, dobrą atmosferę, młody zespół, którego pasją jest programowanie.

ROBOKLOCKI
TRENER DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z PROGRAMOWANIA LEGO®
ROBOKLOCKI
Wymagania:
- wykształcenie m.in. średnie
- umiejętność logicznego myślenia
- biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
- prawo jazdy kategorii B
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność i kreatywność
- zaangażowanie
- uczciwość
- chęć podnoszenie kwalifikacji
Mile widziane:
- wykształcenie pedagogiczne (lub w trakcie nauki )
- znajomość języka angielskiego
- wiedza z zakresu programowania (wystarczy wiedza podstawowa)
Obowiązki:
- prowadzenie cyklicznych zajęć z programowania Lego (We-Do, Mindstorms)
- raportowanie przebiegu zajęć
Zapewniamy:
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje
- Premie powiązane z wynikami pracy
- Stabilność zatrudnienia
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną

ROBOKLOCKI
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
ROBOKLOCKI
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- umiejętność logicznego myślenia
- biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
- prawo jazdy kategorii B
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność i kreatywność
- zaangażowanie
- uczciwość
- chęć podnoszenie kwalifikacji
- doświadczenie w pracy jako pedagog lub psycholog dziecięcy
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Obowiązki: opracowanie strategii w zakresie zajęć z Roboklocki®
Zapewniamy:
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje
- Premie powiązane z wynikami pracy
- Stabilność zatrudnienia
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną