OFERTY PRACY

OD WROCŁAWSKIEGO BIZNESU

Przejdź do sekcji:

OFERTY PRACY

 

WPT

  • FIRMA

  • WROCŁAW

Zastępca głównego księgowego

WROCŁAWSKI PARK TECHNOLOGICZNY

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja pracy zespołu księgowego, w tym wsparcie merytoryczne i organizacyjne w codziennej pracy działu,
  • Nadzór nad prawidłową ewidencją księgową w zakresie: faktur zakupowych i sprzedażowych, ewidencji środków trwałych, ewidencji wyciągów bankowych, rozrachunków z kontrahentami, w tym różnic kursowych i odpisów aktualizujących,
  • Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku VAT,
  • Wsparcie w zakresie rozliczeń CIT (bieżący i odroczony) oraz innych podatków,
  • Współpraca w obszarze raportowania finansowego oraz budżetowania,
  • Współpraca przy sporządzaniu sprawozdania finansowego rocznego oraz obsługa audytów finansowych,
  • Udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych okresowych oraz raportowaniu na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS, GUS, UM, etc.),
  • Aktywny udział w projekcie zmiany systemu ERP,
  • Współpraca w zakresie modyfikacji i usprawnień procesów księgowych, obiegu dokumentacji,
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego i rachunkowego oraz wdrażanie ich w spółce.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia),
  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowości, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym lub jako zastępca głównego księgowego,
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (CIT, VAT, PCC, WHT i inne podatki),
  • Biegła znajomość MS Office,
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z budżetowaniem, raportowaniem, sprawozdawczością finansową,
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP oraz udział w projektach wdrożeniowych będzie dużym atutem,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, orientacja na rozwiązywanie problemów,
  • Wysokie kompetencje interpersonalne – umiejętność współpracy i komunikacji z zespołem, innymi działami oraz audytorami,
  • Mile widziana znajomość systemu ERP enova365.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i rozpoznawalnej marce,
  • Umowę o pracę,
  • Samodzielne stanowisko,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju dzięki szkoleniom,
  • Bardzo dobrą atmosferę i zgrany zespół,
  • Dodatkowe świadczenia pozapłacowe (dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU, karty Multisport).

 

WPT

  • FIRMA

  • WROCŁAW

Specjalista ds. Utrzymania Obiektu w branży elektrycznej

WROCŁAWSKI PARK TECHNOLOGICZNY

Zakres obowiązków:

  • Diagnozowanie usterek i awarii, nadzór nad ich usuwaniem oraz planowanie prac remontowych
  • Zlecanie i koordynacja technicznych przeglądów okresowych
  • Przygotowanie analiz, raportów, audytów kosztów eksploatacyjnych
  • Przygotowanie kosztorysów realizowanych projektów
  • Opracowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej
  • Udział w przygotowaniu umów/zleceń dla wykonawców;
  • Nadzór nad pracami wykonawców i służb technicznych
  • Nadzór nad układem kogeneracji
  • Obsługa systemów infrastruktury technicznej obiektów, w tym obsługa systemów BMS
  • Przestrzeganie przepisów BHP oraz nadzór w tym zakresie nad podległymi pracownikami i podwykonawcami,
  • Rozliczanie zużycia energii elektrycznej;
  • Realizacja i kontrola założonego budżetu rocznego;
  • Kontrola przepływu faktur

Wymagania:

  • Diagnozowanie usterek i awarii, nadzór nad ich usuwaniem oraz planowanie prac remontowych
  • Zlecanie i koordynacja technicznych przeglądów okresowych
  • Przygotowanie analiz, raportów, audytów kosztów eksploatacyjnych
  • Przygotowanie kosztorysów realizowanych projektów
  • Opracowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej
  • Udział w przygotowaniu umów/zleceń dla wykonawców;
  • Nadzór nad pracami wykonawców i służb technicznych
  • Nadzór nad układem kogeneracji
  • Obsługa systemów infrastruktury technicznej obiektów, w tym obsługa systemów BMS
  • Przestrzeganie przepisów BHP oraz nadzór w tym zakresie nad podległymi pracownikami i podwykonawcami,
  • Rozliczanie zużycia energii elektrycznej;
  • Realizacja i kontrola założonego budżetu rocznego;
  • Kontrola przepływu faktur

Oferujemy:

  • Praca pełna wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Realizacja interesujących projektów oraz możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazna atmosfera pracy w zespole profesjonalistów

VIND PANEL

Analityk finansowy / Kontroler

VIND PANEL

Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym startupie z branży OZE, który zmienia przyszłość energii odnawialnej, pracować w zespole pasjonatów i mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój, dołącz do nas już dziś!

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen.
  • Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji.
  • Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym.
  • Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki.
  • Współpraca z programistami i interesariuszami w celu spełnienia wymagań projektu.
  • Opracowanie dashboardu ze wskaźnikami finansowymi na potrzeby kierownictwa firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zarządzania, finansów, controllingu, inżynierii przemysłowej lub pokrewnego kierunku.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w controllingu, ustalaniu cen lub analizie finansowej w start-upie, firmie z branży przemysłowej lub energii odnawialnej.
  • Znajomość rachunkowości kosztów, strategii cenowych i modelowania finansowego.
  • Zaawansowana znajomość Excela, systemów ERP (np. SAP), narzędzi BI (np. Power BI, Tableau) oraz oprogramowania do modelowania finansowego.
  • Doskonałe umiejętności analizy danych i modelowania.
  • Znajomość języków programowania, takich jak Python lub R (mile widziane).
  • Znajomość baz danych i narzędzi automatyzacji (np. SQL, VBA).
  • Doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów finansowych.
  • Analityczne i zorientowane na rozwiązania myślenie.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy między różnymi działami.
  • Samodzielność i zdolność do adaptacji w dynamicznym środowisku.

Oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnej branży i rozwojowym start-upie
  • Dofinansowanie studiów i studiów podyplomowych
  • Premie za osiągnięcie celów
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
  • Przejrzyste możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy

Madonis Sp. z o.o.

Technolog Kosmetyków i Chemii Gospodarczej

Madonis Sp. z o.o.

W związku intensywnym rozwojem asortymentu firma Madonis Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Technolog Kosmetyków i Chemii Gospodarczej. Madonis Sp. z o.o. to producent kosmetyków pielęgnacyjnych i myjących, chemii gospodarczej oraz kapsułek do prania.

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie nowych receptur produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej, modyfikacja istniejących receptur
  • sporządzanie i prowadzenie opisów, dokumentacji technologicznej, marketingowej oraz rejestracji kosmetyków i chemii gospodarczej
  • nadzór nad procesem technologicznym wdrażanych produktów
  • przygotowywanie produktów do badań niezbędnych przed wprowadzeniem ich do obrotu
  • wykonywanie kalkulacji kosztów nowych wyrobów
  • nadzorowanie technologii produkcji w toku, udział w doskonaleniu i rozwoju linii technologicznych w spółce
  • analizowanie i interpretacja danych statystycznych dotyczących procesów technologicznych
  • prowadzenie projektów związanych z optymalizacją w zakresie technologii oraz surowców
  • nadzór nad surowcami niebezpiecznymi zgodnie z wymogami prawnymi
  • współpraca z działem produkcji, kontroli jakości i pozostałymi działami firmy w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów dotyczących bieżącej produkcji, raportowanie i analiza odstępstw od założonych parametrów oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych, udział w rozstrzyganiu spraw reklamacyjnych
  • realizacja uregulowań systemu jakości, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami
  • uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez odpowiednie jednostki nadzór

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: inżynieria chemiczna i procesowa, biotechnologia, chemia
  • 2 lata na podobnym stanowisku – w branży kosmetycznej, chemicznej
  • znajomość surowców kosmetycznych, przepisów dotyczących kart charakterystyk
  • dobra znajomość regulacji pranych właściwych dla obszarów kosmetyków i chemii gospodarczej
  • znajomość pakietu MS OFFICE w tym szczególnie MS EXCEL
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • dokładność
  • umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu

Oferujemy:

  • zatrudnienie w dynamicznym, ambitnym zespole w spółce nastawionej na rozwój
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia – nowoczesny sprzęt

TRIWALOR

MŁODSZY KONSULTANT – KOORDYNATOR PROJEKTÓW

TRIWALOR / EXP-PECO

  • WPT

Od 23 lat aktywny w branży Ochrony Środowiska, jako współwłaściciel francuskiej firmy konsultingowej Exp-Peco Conseil i właściciel polskiej firmy
TRIWALOR poszukuję kandydatów na stanowisko Młodszego Konsultanta – Koordynatora projektów.

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie działań w zakresie prowadzenia projektów na rzecz francuskich Klientów
  • Monitorowanie rynków
  • Pozyskiwanie Klientów z Polski
  • Koordynacja współpracy z partnerami firmy m.in. firmami budowlanymi, biurami projektów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: Inżynieria/ Ochrona Środowiska, Energetyka, Organizacja i Zarządzanie lub zbliżone
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Znajomość obsługi programu AutoCAD – będzie plusem
  • Znajomość polskiego rynku gospodarki odpadami i energii
  • Prawo jazdy (niezbędne)
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Rozwinięte umiejętności negocjacyjne i menedżerskie
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność podejmowania szybkich decyzji

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy
  • Dofinansowanie do szkoleń/ kursów językowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie nowych doświadczeń
  • Pracę w miłej atmosferze
  • Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji

Kontakt:

Andrzej (André) BEDNARZ
a.bednarz@exp-peco.com

PARTNER PAPES Sp. z o.o.

DYSTRYBUCJĄ ARTYKUŁÓW SZKOLNYCH I BIUROWYCH

PARTNER PAPES Sp. z o.o.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doświadczenie w sprzedaży w obszarze B2B,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • dążenie do wytyczonych celów,
  • łatwość w nawiązywaniu  kontaktów,
  • dyspozycyjność, systematyczność i wysoki poziom umiejętności organizowania własnej pracy,
  • biegła znajomość języka polskiego,
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość branży artykułów biurowych lub eksploatacyjnych do drukarek (mile widziana).

Zakres obowiązków:

  • obsługa dotychczasowych Klientów,
  • utrzymywanie stałych i bezpośrednich kontaktów handlowych z Klientami (firmy i instytucje),
  • budowa bazy nowych Klientów i ich pozyskiwanie w obszarze B2B oraz wydzielonym terenie,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • planowanie oraz raportowanie w CRM.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stałe wynagrodzenie i premia zależna od wyników,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop),
  • stabilna praca w zgranym zespole w firmie działającej od 30 lat,
  • możliwość przystąpienia do programów: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej,
  • stałe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.

LOGITY

NAUCZYCIEL PROGRAMOWANIA

MŁODZI PROGRAMIŚCI.EU Szymon Gabrek

  • Biznes bez barier

  • Firma z WPT

Chętnie zatrudnimy pasjonatów programowania, którzy robią to, co kochają, a dzięki temu są specjalistami w swojej dziedzinie. Tych pracujących zawodowo jako programiści, ale też tych, dla których programowanie to pasja i hobby. Nasi instruktorzy mają wpływ na program kursów, które prowadzą! Wymagania:  znajomość jednego z języków programowania JavaScript, Python, C#, Java. Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i znajomość środowisk do nauki programowania dla dzieci.  Oferujemy pracę w godzinach popołudniowych oraz w soboty, sprzęt komputerowy na miejscu prowadzenia zajęć, dobrą atmosferę, młody zespół, którego pasją jest programowanie.

ROBOKLOCKI

TRENER DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z PROGRAMOWANIA LEGO®

ROBOKLOCKI

  • Biznes bez barier

  • Firma z WPT

Wymagania:

  • wykształcenie m.in. średnie
  • umiejętność logicznego myślenia
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
  • prawo jazdy kategorii B
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i kreatywność
  • zaangażowanie
  • uczciwość
  • chęć podnoszenie kwalifikacji

Mile widziane:

  • wykształcenie pedagogiczne (lub w trakcie nauki )
  • znajomość języka angielskiego
  • wiedza z zakresu programowania (wystarczy wiedza podstawowa)

Obowiązki:

  • prowadzenie cyklicznych zajęć z programowania Lego (We-Do, Mindstorms)
  • raportowanie przebiegu zajęć

Zapewniamy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje
  • Premie powiązane z wynikami pracy
  • Stabilność zatrudnienia
  • Elastyczne godziny pracy
  • Prywatną opiekę medyczną

ROBOKLOCKI

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

ROBOKLOCKI

  • Biznes bez barier

  • Firma z WPT

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność logicznego myślenia
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
  • prawo jazdy kategorii B
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i kreatywność
  • zaangażowanie
  • uczciwość
  • chęć podnoszenie kwalifikacji
  • doświadczenie w pracy jako pedagog lub psycholog dziecięcy

Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Obowiązki: opracowanie strategii w zakresie zajęć z Roboklocki® 

Zapewniamy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje
  • Premie powiązane z wynikami pracy
  • Stabilność zatrudnienia
  • Elastyczne godziny pracy
  • Prywatną opiekę medyczną

OFERTY STAŻY

Wkrótce pojawią się tu oferty staży i praktyk od wrocławskiego biznesu!