Strona informacyjna Wrocławskiego Parku Technologicznego gromadzi w jednym miejscu najważniejsze materiały potrzebne do współpracy i codziennego funkcjonowania na kampusie. Dostępne są tu kontakty, mapa, dokumenty dla klientów, zasady bezpieczeństwa oraz informacje o usługach świadczonych przez WPT.

Przejdź do

Informacje kontaktowe

BUDYNEK ALFA

Ochrona Obiektu:
506 447 049

Opiekun klienta ALFA:
781 871 815

BUDYNEK BETA

Ochrona Obiektu:
506 199 468

Opiekun klienta BETA:
781 871 607

BUDYNEK GAMMA

Ochrona Obiektu:
668 174 674

Opiekun klienta GAMMA:
781 871 607

Zespół Laboratoriów Chemicznych i Bioinżynieryjnych:
781 871 874

Zespół Laboratoriów Inżynieryjnych:
781 871 811

BUDYNEK DELTA

Ochrona Obiektu:
786 851 180

Opiekun klienta DELTA:
781 871 899

Zespół Laboratoriów Chemicznych i Bioinżynieryjnych:
781 871 874

BUDYNEK SIGMA

Ochrona Obiektu:
798 816 485

Opiekun klienta SIGMA:
781 871 815

Zespół Laboratoriów Chemicznych i Bioinżynieryjnych:
781 871 874

BUDYNEK LAMBDA

Ochrona Obiektu:
506 446 984

Opiekun klienta LAMBDA:
781 871 899

Zespół Laboratoriów Inżynieryjnych:
781 871 811

Zespół Laboratoriów Właściwości Fizycznych:
781 871 876

BUDYNEK OMEGA

Ochrona Obiektu:
786 851 180

Opiekun klienta OMEGA:
781 871 899

HALA N7

Ochrona Obiektu:
504 317 549

Opiekun klienta HALA N7:
781 871 815

NUMERY ALARMOWE

Numer ratunkowy/alarmowy: 112
Pogotowie Ratunkowe: 999
Policja: 997
Straż Pożarna: 998
Straż Miejska: 986

Ogólne zasady dostępu do budynków

Swobodny dostęp do budynków:

  • od poniedziałku do piątku w dni powszednie w godzinach 6:00-20:00
  • w soboty nie przypadające w święta ustawowo wolne od pracy w godzinach 6:00-18:00

poza wyznaczonymi godzinami Najemca ma prawo dostępu do budynku tylko i wyłącznie po wcześniejszym zameldowaniu się w punkcie ochrony danego kompleksu. Wyjście z budynku musi także być zgłoszone w punkcie ochrony

WAŻNE: zgłaszanie wejść i wyjść wymagane jest ze względów wymogów bezpieczeństwa ppoż.

Poza godzinami swobodnego dostępu do budynku kontrole dostępu do budynków będą zablokowane za wyjątkiem jednego wyznaczonego wejścia.

Help desk

Aby zgłosić sprawę do Help Desk, należy wejść na stronę https://wpt.wroc.pl/helpdesk/ i wybrać opcję „Zarejestruj nową sprawę”. W kolejnym kroku wskazuje się budynek lub obszar, którego dotyczy zgłoszenie, a następnie uzupełnia formularz: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, temat oraz szczegółowy opis zdarzenia lub usterki. W razie potrzeby można dołączyć zdjęcie lub inny plik. Po wypełnieniu wszystkich pól zgłoszenie należy wysłać – trafi ono bezpośrednio do zespołu obsługi WPT.

Procedura obsługi usterki/awarii

1. Zgłoszenie usterki
Najemca rejestruje problem poprzez system Help Desk: https://wpt.wroc.pl/helpdesk

2. Przypisanie zgłoszenia
Zgłoszenie trafia do DOKiL (Dział Obsługi Klienta i Laboratoriów), który weryfikuje je w świetle postanowień umowy najmu i ustala obszar odpowiedzialny za jego podjęcie: DOKiL lub DENiI (Dział Eksploatacji Nieruchomości i Infrastruktury).

3. Analiza zgłoszenia
DENiI lub DOKiL analizuje zgłoszenie i podejmuje decyzję:

  • odrzucenie zgłoszenia (jeśli nie spełnia kryteriów),
  • przyjęcie do realizacji i określenie sposobu usunięcia usterki.

4. Realizacja
Usterka może być usunięta siłami własnymi WPT lub zlecona firmie zewnętrznej.

5. Odbiór prac
Po zakończeniu działań następuje odbiór wykonanych prac.

6. Powiadomienie najemcy
Najemca otrzymuje informację o zakończeniu zgłoszenia.

Dokumenty dla klientów

Segregacja odpadów

Zasady segregacji odpadów

Praktyczny przewodnik po zasadach segregacji odpadów w Polsce – co wrzucać, a czego unikać w pięciu frakcjach: papier, szkło, metale i tworzywa, bio, zmieszane.

Instrukcja poprawnego wyrzucania kartonów

Instrukcja składania i wyrzucania kartonów do pojemnika na papier – krok po kroku, jak przygotować odpady, tak bybyły prawidłowo segregowane.

Regulaminy i cenniki usług świadczonych przez WPT

Cennik świadczenia usług remontowych

Cennik usług budowlanych świadczonych na rzecz przedsiębiorców we Wrocławskim Parku Technologicznym.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Regulamin i cennik świadczenia usług IT

Regulamin i cennik świadczenia usług IT na rzecz przedsiębiorców we Wrocławskim Parku Technologicznym.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Regulamin wynajmu sal WPT

Regulamin wynajmu sal konferencyjnych w WPT – zasady rezerwacji, płatności, użytkowania wyposażenia oraz odpowiedzialności najemcy.

Bezpieczeństwo

Instrukcja BHP transportu towarów w budynkach WPT

Instrukcja BHP transportu towarów w budynkach WPT – zasady korzystania z wózków i wind, dopuszczalne obciążenia oraz odpowiedzialność najemców za bezpieczeństwo i ewentualne szkody.

Instrukcja BHP dla firm zewnętrznych

Instruktaż BHP dla firm zewnętrznych prowadzących prace w WPT – zasady bezpieczeństwa, obowiązki wykonawców, wymagane uprawnienia i środki ochrony indywidualnej.

Zarządzenie systemem monitoringu wizyjnego

Instrukcja zarządzania systemem monitoringu wizyjnego, określająca podstawowe zasady techniczne i organizacyjne.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Instrukcja zarządzania ewakuacją w obiektach WPT

Instrukcja ustala zakres odpowiedzialności i zadań osób zaangażowanych w funkcjonowanie systemu ewakuacji.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Zasady dotyczące gospodarki niebezpiecznymi substancjami i mieszaninami chemicznymi

Zasady gospodarki niebezpiecznymi substancjami i mieszaninami chemicznymi w WPT – przepisy prawne, magazynowanie, transport, wentylacja i procedury bezpieczeństwa.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Instrukcje Bezpieczeństwa Pożarowego

Zasady ochrony przeciwpożarowej obowiązujące na terenie WPT, obowiązki pracowników i wykonawców, wymagane procedury postępowania w razie pożaru oraz zasady korzystania z podręcznego sprzętu gaśniczego i dróg ewakuacyjnych.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Zasady wewnętrzne dotyczące zachowania bezpieczeństwa podczas wykonywania pracy z gazami sprężonymi i cieczami kriogenicznymi

Zasady pracy z gazami sprężonymi i cieczami kriogenicznymi w WPT – magazynowanie, instalacje, środki ochrony oraz procedury bezpieczeństwa przy pracy z tymi substancjami.

Dokumenty dostępne i opiekuna klienta

Regulamin porządkowy laboratoriów i prototypowni oraz Zakładu Doświadczalnego

Regulamin porządkowy laboratorium WPT wraz z załącznikami: procedury bezpieczeństwa, zasady postępowania w razie wycieku oraz spis substancji chemicznych i czynników biologicznych.

Podstawowe zasady współpracy z WPT

Klienci Wrocławskiego Parku Technologicznego zobowiązani są do przestrzegania następujących zasad:

  • Informowanie o zmianach – obowiązek zgłaszania wszelkich planowanych zmian w prowadzonej działalności, które mogą mieć wpływ na przedmiot najmu, instalacje, innych użytkowników, bezpieczeństwo budynku lub jego użytkowania, a także w zakresie rodzaju i ilości wykorzystywanych oraz składowanych materiałów i substancji.
  • Przestrzeganie prawa – stosowanie się do obowiązujących przepisów, w tym w szczególności BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz innych związanych z prowadzoną działalnością.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa – utrzymywanie ogólnego bezpieczeństwa w przedmiocie najmu.
  • Stosowanie się do regulaminów i instrukcji – przestrzeganie regulaminów oraz instrukcji obowiązujących w WPT, w tym m.in. dotyczących laboratoriów, ewakuacji, bezpieczeństwa pożarowego, gospodarki odpadami i bezpiecznego transportu.
  • Odpowiedzialność za osoby trzecie – odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązków wynikających z umowy najmu przez personel Najemcy, osoby działające w jego imieniu, dostawców, serwisantów oraz klientów Najemcy.
  • Zakaz podnajmu – zakaz podnajmu powierzchni lub urządzeń bez uprzedniej, pisemnej zgody Wynajmującego.

Pytania?

Zapraszamy do kontaktu!

Karolina Frankowska

Dział ds. Obsługi Klienta i Laboratoriów

  • +48 781 871 810

  • karolina.frankowska@technologpark.pl