Zapytanie ofertowe na dostawę urządzenia laboratoryjnego – dygestorium walk-in

Zapytanie ofertowe na dostawę urządzenia laboratoryjnego – dygestorium walk-in

Zapytanie ofertowe na dostawę urządzenia laboratoryjnego – dygestorium walk-in

Szanowni Państwo,

Wrocławski Park Technologiczny SA zaprasza do składania ofert na dostawę 1 sztuki dygestorium typu walk-in.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegóły przedmiotu zamówienia dostępne są u Zamawiającego pod adresem mailowym katarzyna.piwowarczyk@technologpark.pl

  1. Warunki:

Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

Termin związania ofertą: 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn, i może to zrobić w dowolnym czasie bez ponoszenia odpowiedzialności wobec Oferentów, którzy złożyli Oferty.

  1. Wymagania:

Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta powinna być przygotowana na własnym formularzu Oferenta, a jej treść potwierdzać spełnienie wymagań Zamawiającego.

Oferta wraz z załącznikami powinna być przesłana w formie elektronicznej.

  1. Termin i sposób składania ofert

Termin składania ofert upływa dnia 15.12.2023r. o godzinie 15:00.

Oferty należy przesyłać na adres katarzyna.piwowarczyk@technologpark.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać „oferta na dostawę dygestorium typu walk-in”

Oferty które wpłyną po terminie nie będą podlegać ocenie.

  1. Kryteria oceny ofert

Ocena według kryteriów punktowych – Zamawiający dokonuje oceny nadesłanych ofert, według następujących kryteriów: Kryterium – Cena – waga 100 pkt

Ilość punktów za kryterium cena zostanie obliczona w/g poniższego wzoru (licząc do dwóch miejsc po przecinku):

Ilość pkt. = (cena oferowana minimalna netto (PLN) / cena oferty badanej netto (PLN)) X100pkt

Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt.

Ocenie będzie podlegała całkowita cena oferty netto w walucie polski złoty (PLN).

W przypadku ofert złożonych w walucie innej niż polski złoty, do przeliczenia walut zostanie zastosowany średni kurs Narodowego Banku Polskiego z ostatniego dnia składania ofert, z dokładnością do 4 miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów oraz która będzie zgodna merytorycznie i spełni warunki formalne określone w pkt 1,2,3, 4.

  1. Realizacja zamówienia

Z oferentem, którego oferta uzyska największą liczbę punktów zostanie podpisana umowa na dostawę dygestorium typu walk-in według wzoru określonego przez Zamawiającego.

Termin podpisania umowy – grudzień 2023

  1. Komunikacja

Wszelką korespondencję związaną z przygotowaniem ofert, w tym pytania formalne i merytoryczne należy przesyłać drogą elektroniczną do p. Katarzyny Piwowarczyk katarzyna.piwowarczyk@technolgpark.pl

  1. Istotne warunki umowy:

Przedmiot zamówienia: polegający na dostawie (dowóz i wniesienie), montażu, instalacji, podłączeniu odpowiedniej klasy przyłączami do infrastruktury laboratorium oraz uruchomienie fabrycznie nowego urządzenia laboratoryjnego dygestorium typu walk- wraz z instruktażem osób przewidzianych do obsługi sprzętu w zakresie obsługi i konserwacji.

Termin wykonania: do 1 marca 2024r.

Warunki płatności: 30 dni po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia protokołem bez zastrzeżeń

Wymagany okres gwarancji i rękojmi – minimum 24 miesiące

Warunki zmiany umowy:

Zmiany Umowy mogą być dokonane w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:

1) w zakresie istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do Przedmiotu Umowy;

2) gdy nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT, ulec zmianie może wynagrodzenie Wykonawcy w takim zakresie, w jakim będzie to wynikało z przepisów;

3) w zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy w sytuacji działania Siły Wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron Umowy, przy czym:

a) pod pojęciem „Siła Wyższa” Strony rozumieją zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i którego Strony nie mogły przewidzieć oraz którym nie mogły zapobiec, a także przezwyciężyć przy zachowaniu należytej staranności (nawet po przedsięwzięciu przez Strony wszelkich uzasadnionych kroków dla przewidzenia takich zdarzeń bądź zapobieżenia takim zdarzeniom), które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, nadzwyczajne działania przyrody;

b) każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia zaistnienia ww. okoliczności, zawiadomienia drugiej Strony o zajściu przypadku Siły Wyższej. Przedmiotowa okoliczność powinna zostać udokumentowana przez Stronę, która występuje z zawiadomieniem. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to faktycznie uzasadnione, musi podjąć również wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej;

c) na skutek zawiadomienia, o którym mowa w lit. b , Strony ustalą, czy okoliczność wskazana w zawiadomieniu ma cechy Siły Wyższej i w jaki sposób wpływa ona na realizację Umowy. W przypadku, gdy Strony ustalą, że wskazane w zawiadomieniu okoliczności mają cechy Siły Wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron Umowy, do Umowy mogą zostać wprowadzone zmiany na zasadach określonych w niniejszym paragrafie;

d) w przypadku niedokonania uzgodnień, o których mowa w lit. c, żadna za Stron nie może powoływać się na wyłączenie odpowiedzialności wynikające z tego przepisu, a zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa w zakresie dotyczącym Siły Wyższej;

4) w zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności w trakcie realizacji Umowy, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie Umowy w terminie, np. zerwanie łańcucha dostaw elementów, części urządzenia, komponentów, itp. niezbędnych do realizacji Umowy, zmiana terminu dostawy ze strony producenta w stosunku do wcześniej deklarowanego,

5) w sytuacji wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji Umowy oraz jako konsekwencje ich wprowadzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dotyczącej sposobu rozliczenia Umowy, w tym warunków płatności,

6) w wypadku, gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji Umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej, itp., przy czym zmiany takie nie wymagają formy aneksu,

7) w zakresie zmiany warunków płatności, oprócz przypadków wskazanych w pkt. 6, przy czym ww. zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy,

8) w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia konieczności skoordynowania prac z innymi Wykonawcami,

9) w zakresie Przedmiotu Umowy, gdy sprzęt stanowiący Przedmiot Umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce sprzęt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż sprzęt będący przedmiotem oferty w zakresie jego parametrów, cech i funkcjonalności wymaganych w załączniku nr 1 oraz w zakresie pozostałych parametrów, jeśli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, a cena sprzętu nie ulegnie zwiększeniu.

8 grudnia 2023

Udostępnij

Oferta WPT

Sprawdź, co mamy do zaoferowania!

/inkubatory-przedsiebiorczosci/