AutomateMeUp sp. z o.o. to innowacyjny start-up mający swoją siedzibę we Wrocławiu. Spółka tworzy rozwiązania z zakresu automatyzacji marketingu, a także specjalizuje się w wykorzystywaniu potencjału sieci, jako lewara umożliwiającego skalowanie procesów biznesowych związanych ze sprzedażą produktów i usług swoich klientów. Na swoją siedzibę firma wybrała Wrocławski Park Technologiczny!


Doświadczenie sposobem na biznes

Siłą rynkową AutomateMeUp (znanej także jako AMU) jest know-how, a także doświadczenie Zespołu, który ją tworzy. Prezes, Dobrosław Duszyński, był przez wiele lat dyrektorem handlowym w kilku dużych software house’ach, CTO Maximilan Gacek to game-developer z wieloletnim stażem, CIO Mateusz Górny to talent wyłowiony z jednej z wrocławskich uczelni, a COO Aleksander Gacek jest prawnikiem biznesowym i specjalistą od bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Z połączenia ich wiedzy, wizji i umiejętności powstała spółka, która stale proponuje swoim klientom coraz to nowsze rozwiązania, narzędzia i oprogramowanie umożliwiające im skuteczniejsze nawiązywanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach potencjalnie zainteresowanych ich produktem lub usługą (lead Generation). 

Od początku naszym celem było dostarczenie aplikacji do pozyskiwania leadów przez LinkedIn, skierowanej dla business developerów z sektora IT. Z czasem doszliśmy do wniosku, że możemy dać rynkowi o wiele więcej ciekawszych rozwiązań. Dzisiaj oprócz rozwijania naszej aplikacji LeadMeUp prowadzimy kampanie linkedinowe i mailingowe z zakresu Lead Generation dla ponad 65 firm z Polski, z Holandii, Stanów Zjednoczonych i Japonii – Dobrosław Duszyński, CEO w AutomateMeUp sp. z o.o.

Rozwiązania proponowane przez AutomateMeUp zostały już docenione w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii oraz przez przedstawicieli świata nauki tj. profesorów z Uniwersytetu Stanu Michigan i Uniwersytetu Stanforda, dzięki czemu AMU stale powiększa bazę swoich klientów, rozwija swoje produkty i usługi i intensyfikuje działania w kierunku rozpoczęcia sprzedaży zagranicznej na szeroką skalę. Kluczowym etapem dla rozwoju spółki było stworzenie autorskiej aplikacji desktopowej do pozyskiwania leadów b2b. Koleje kamienie milowe to stworzenie i uruchomienie usług wokół aplikacji dla firm IT, zastosowanie z sukcesem usługi pozyskiwania leadów dla firm spoza IT oraz otworzenie sprzedaży zagranicznej dla aplikacji. Obecnie spółka oferuje nową usługę z zakresu wsparcia działów handlowych (outsourcing Pre-Sales Managera), tak aby klienci mogli się skupić jedynie na procesach domykania sprzedaży. Niedawno AutomateMeUp zaproponowała swoim Klientom także narzędzia analityczne, które umożliwiają im rozpoznanie firm, które odwiedziły ich strony internetowe, a następnie dotarcie do osób decyzyjnych w tychże firmach.

Wśród najważniejszych projektów, które zrealizowaliśmy są m.in. kampanie prowadzone dla międzynarodowego giganta, firmy Fujitsu. Nowe wyzwania to utrzymanie stałego rozwoju naszych produktów i usług na dotychczasowym poziomie, a także stałe powiększanie naszego zespołu – obecnie  jest to 7 osób. Staramy się rosnąć finansowo, zatrudniamy w tej chwili wyłącznie specjalistów z zakresu lead generation. Chcemy dostarczać leady, dzięki którym nasi partnerzy pozyskają nowych klientów. Poszukujemy metodologii i rozwiązań software’owych które mają przybliżyć naszego klienta do tego celu. Jest to dla nas wartość nadrzędna – Mateusz Górny, CIO w AutomateMeUp sp. z o.o..

Na miejsce swojej działalności firma wybrała WPT ze względu na to, że jest to miejsce, w którym działają prestiżowe firmy z branży IT i nie tylko, ale też odbywają się w nim ważne wydarzenia biznesowe. Spółka ma ambicje uzyskania pozycji międzynarodowego lidera w dostarczaniu narzędzi oraz świadczeniu usług z zakresu szeroko pojętego acquisition marketing’u (marketingu skoncentrowanego na pozyskiwaniu nowych klientów) dzięki stałemu optymalizowaniu swoich działań skoncentrowanych na procesach generowania leadów.

Więcej informacji o działalności firmy >