IPIT

INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII

Inkubator Przedsiębiorczości i Technologii (IPIT) jest przedsięwzięciem Wrocławskiego Parku Technologicznego, powstałym w ramach projektu pn. „Utworzenie Inkubatora Przedsiębiorczości i Technologii na bazie budynku socjalno-administracyjnego przy hali W-7 po dawnej Państwowej Fabryce Wagonów PAFAWAG we Wrocławiu” zrealizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.Działa on od 2015 roku, w tej chwili skupia 60 młodych firm.

Czym się zajmujemy?

Naszą misją jest tworzenie przyjaznego środowiska do powstawania oraz rozwoju działalności gospodarczej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Zależy nam, aby jak najlepiej przygotować firmy do samodzielnego funkcjonowania w realiach rynkowych. Naszym celem jest promocja oraz zwiększanie poziomu wiedzy o przedsiębiorczości wśród studentów i uczniów szkół ponadpodstawowych.

Inspirujemy zarówno studentów i absolwentów wrocławskich uczelni, jak i wszystkich innych, do zakładania własnej działalności gospodarczej. Stworzyliśmy specjalną ofertę dla przedsiębiorstw typu spin-off, spin-out i start-up, które w swojej działalności wykorzystywać mogą infrastrukturę laboratoryjną Wrocławskiego Parku Technologicznego.

Długofalowym celem naszych działań jest zwiększenie samozatrudnienia w rejonie Dolnego Śląska, w szczególności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw jak również wzrost konkurencyjności i innowacyjności Dolnego Śląska.

Bogata infrastruktura, wsparcie oraz dogodne warunki wynajmu to nie wszystko co możemy Ci zaoferować. Sąsiedztwo wielu wyspecjalizowanych firm stwarza Ci szansę do budowania rozległych kontaktów biznesowych i rozwijania potencjału Twojej firmy.

Co oferuje IPIT?

Jako rezydent Inkubatora Przedsiębiorczości i Technologii aż przez 5 lat możesz korzystać z naszej oferty na którą składają się:

Preferencyjne warunki wynajmu powierzchni biurowej

Inkubator posiada ponad 1000 m2 powierzchni biurowej na którą składa się 50 w pełni umeblowanych biur (o powierzchni od 5 do 32 m2), 12 boksów typu open-space, 2 sale konferencyjne, 4 sale spotkań, 4 aneksy kuchenne oraz pokój rekreacyjny.

Dostęp do infrastruktury i zasobów WPT

Rezydenci inkubatora zyskują dostęp do pełnej infrastruktury Wrocławskiego Parku Technologicznego, laboratoriów, prototypowni, kompleksu konferencyjnego.

Ponad to, w ramach pobytu w inkubatorze mogą korzystać z pomocy de minimis i pomocy publicznej w ramach projektów prowadzonych przez WPT S.A. Pomoc taka umożliwia zmniejszenie nakładów, jakie na wstępnym etapie musi ponieść przedsiębiorca by skorzystać np. ze specjalistycznej aparatury dostępnej w naszych laboratoriach

Wsparcie w promocji firmy

Rozwijając swoją firmę w inkubatorze przedsiębiorczości zyskujesz możliwość promocji firmy poprzez udział w krajowych jak i międzynarodowych targach i wystawach, wsparcia WPT w zakresie promocji firmy w mediach jak i Internecie – zarówno na naszej witrynie internetowej, profilach w mediach społecznościowych czy materiałach prasowych.

RADA NADZORUJĄCA

W skład Rady Inkubatora Przedsiębiorczości i Technologii wchodzą:

Przewodniczący Rady: Maciej Potocki – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny WPT S.A.

Z-ca Przewodniczącego Rady: Małgorzata Dynowska – Z-ca Dyrektora Generalnego WPT S.A. ds. Inkubacji i Rozwoju Firm

Członkowie Rady:

  • Janina Woźna – Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Miejskim Wrocławia
  • Agata Zemska – Dyrektor Wydziału Gospodarki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego
  • Maciej Litwin – Główny Specjalista w Biurze Współpracy z Uczelniami Wyższymi w Urzędzie Miejskim Wrocławia
  • Michał Tkaczyszyn – asystent Członka Zarządu Województwa Dolnośląskiego, posiadający pełnomocnictwo p. Jerzego Michalaka – Członka Zarządu Województwa Dolnośląskiego
DOKUMENTY DO POBRANIA
PLATFORMA USŁUG CLOUD

Rezydenci IPIT mogą korzystać z bezpłatnego dostępu do pakietów programów biurowych, graficznych i projektowych z rodziny Microsoft, Adobe i Autodesk.

1. Microsoft Office 365 Business Premium: 

a) Pakiet Office:

  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher
  • Aplikacje na iPad, Windows RT i smartphone
  • Office Online

b) Usługi standardowe:

  • Dysk wirtualny 1TB (OneDrive for Business)
  • Email, kalendarz (Exchange), Spotkania Online, IM (Lync)
  • Office 365 Platform
  • Witryny zespołu, portale wewn. (SharePoint)
  • Firmowa sieć społecznościowa (Yammer)

c) Usługi zaawansowane: Integracja z Active Directory

2. Microsoft Office 365 Business Essentials:

a) Pakiet Office: Office Online

b) Usługi standardowe:

  • Dysk wirtualny 1TB (OneDrive for Business)
  • Email, kalendarz (Exchange), Spotkania Online, IM (Lync)
  • Office 365 Platform
  • Witryny zespołu, portale wewn. (SharePoint)
  • Firmowa sieć społecznościowa (Yammer)

c) Usługi zaawansowane: Integracja z Active Directory

3. Microsoft Project Online: 

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie potrzebami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie harmonogramem
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie czasem i zadaniami
  • Zarządzanie problemami i ryzykiem
  • Raporty i analiza biznesowa
  • Raporty i analiza biznesowa
  • Udostępnianie dokumentów
  • Współpraca za pomocą obecności w Skypie dla firm
  • Zarządzanie zasobami
  • Synchronizowanie zadań programu SharePoint
  • Uaktualnienia wersji
  • Wprowadzanie grafików
  • Zarządzanie potrzebami
  • Wybór portfela i optymalizacja

4. BPA CRM:

  • Zestaw oprogramowania do zarządzania relacjami z Klientem
  • Rozszerzenie systemu MS Sharepoint
  • Integracja z platformą komunikacyjną Yammer
  • Narzędzia do importowania danych zewnętrznych
  • Narzędzia do wyświetlania danych w postaci hierarchicznego drzewa
  • Komponent umożliwiający wyświetlanie i obliczanie KPI

5. Autodesk Product Design Suite Premium:

  • Autodesk® Inventor
  • Autodesk® AutoCAD
  • Autodesk® AutoCAD® Mechanical
  • Autodesk® AutoCAD® Raster Design
  • Autodesk® ReCap
  • Autodesk® Vault Basic
  • Autodesk® Navisworks® Simulate
  • Autodesk® 3ds Max® Design
  • Autodesk® Showcase

6. Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate:

  • Autodesk® 3ds Max
  • Autodesk® Motion Builder
  • Autodesk® Mudbox
  • Autodesk® Maya
  • Autodesk® RCap
  • Autodesk® Softimage

7. Autodesk Building Design Suite Premium:

  • Autodesk® AutoCAD®
  • Autodesk® AutoCAD ® Architecture
  • Autodesk® AutoCAD® MEP
  • Autodesk® AutoCAD ® Structural Detailing
  • Autodesk® Showcase®
  • Autodesk® AutoCAD® Raster Design
  • Autodesk® ReCap
  • Autodesk® Revit
  • Autodesk® 3ds Max® Design
  • Autodesk® Navisworks Simulate®

8. Adobe Creative Cloud for Teams: 

a) Narzędzia projektowe:

  • Photoshop CC
  • Illustrator CC
  • InDesign CC
  • Dreamweaver CC
  • Acrobat Pro
  • Adobe Premiere Pro CC
  • After Effects CC
  • Adobe Muse CC

b) Dodatkowe składniki:

  • Adobe Audition CC
  • Bridge CC
  • Narzędzia i usługi Edge
  • Encore
  • Fireworks
  • Flash Builder Premium
  • Flash Professional CC
  • Lightroom
  • Media Encoder CC
  • SpeedGrade CC
  • InCopy CC
  • Prelude CC

c) Usługi internetowe:

  • Typekit
  • Digital Publishing Suite
  • PhoneGap Build
  • Kuler
  • Story CC Plus
  • ProSite
KONTAKT

Inkubator Przedsiębiorczości i Technologii

ul. Fabryczna 16H
53-609 Wrocław

Małgorzata Dynowska

Zastępca Dyrektora
ds. Inkubacji i Rozwoju Firm

tel.: +48 798 58 16

tel.kom.: +48 781 871 816