OFERTY PRACY
Wrocławski Park Technologiczny
Specjalista – Mikrobiolog
Wrocławski Park Technologiczny
Wrocławski Park Technologiczny to instytucja otoczenia biznesu, która realizuje szereg projektów przyczyniających się do rozwoju współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu. Wspieramy przedsiębiorstwa i projekty skupiające się na pracy badawczo-rozwojowej, innowacjach i nowoczesnych technologiach. Oddział ds. Projektów Badawczych zajmuje się przygotowaniem wniosków o dofinansowanie, obsługą i implementacją projektów, a także nadzorem nad ich poprawną realizacją.
Poprzez nasze działania chcemy tworzyć przestrzeń, a w niej warunki w których z połączenia przedsiębiorczości i technologii powstaną produkty, usługi, technologie i know-how mogące konkurować nie tylko na rynku krajowym, ale i światowym.
Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta w Oddziale ds. Projektów Badawczych. Ważna jest dla nas gotowość do nauki i pracy, zaangażowanie, chęć rozwoju i współpracy. Wrocławski Park Technologiczny to nie tylko przestrzeń wsparcia biznesu i nauki, ale również doskonałe miejsce do rozwoju osobistego, dołączając do naszego zespołu będziecie uzyskacie Państwo niecodzienną szansę kariery zawodowej oraz uczestniczenia w pasjonujących i satysfakcjonujących przedsięwzięciach.
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie badań laboratoryjnych z zakresu mikrobiologii przemysłowej, szczególnie żywności, kosmetyków zgodnie z procedurami i instrukcjami obowiązującymi w Laboratorium Mikrobiologicznym,
- Wykonywanie badań mikrobiologicznych na terenie linii technologicznej WPT zgodnie z procedurami i instrukcjami obowiązującymi w systemie jakości, szczególnie Systemie Wewnętrznej Kontroli Zakładu (SKWZ),
- Przygotowywanie i sterylizacja materiałów (podłoża hodowlane, odczynniki, bufory) i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzania badań laboratoryjnych,
- Opieka nad urządzeniami laboratoryjnymi i wyposażeniem laboratorium,
- Kontakt z Klientem w sprawach związanych z realizacją usług, bieżącymi aspektami współpracy,
- Przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją usług m.in. raportów z badań, zapisów w dziennikach pracy, dyspozycji do fakturowania za zrealizowane usługi,
- Ustalanie potrzeb badawczych i technologicznych klientów,
- Udział w zadaniach związanych z BHP laboratoriów,
- Udział w procesach zakupowych prowadzonych w obszarze,
- Proponowanie i wdrażanie rozwiązań dotyczących funkcjonowania i organizacji obszaru, poszerzanie oferty oraz dbanie standardu obsługi klienta,
- Udział w prowadzeniu zestawień i innej dokumentacji dotyczącej funkcjonowania obszaru.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Min. 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu badań mikrobiologicznych żywności i kosmetyków,
- Znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnym.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z normami ISO w pracy laboratoryjnej,
- Znajomość normy ISO/IEC 17025,
- Doświadczenie w zakresie wdrażania i walidacji metod.
Oferujemy:
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Samodzielność w realizacji celów operacyjnych,
- Realizację interesujących projektów oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów.
Wrocławski Park Technologiczny
Asystent w Oddziale ds. Projektów Badawczych
Wrocławski Park Technologiczny
Wrocławski Park Technologiczny to instytucja otoczenia biznesu, która realizuje szereg projektów przyczyniających się do rozwoju współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu. Wspieramy przedsiębiorstwa i projekty skupiające się na pracy badawczo-rozwojowej, innowacjach i nowoczesnych technologiach. Oddział ds. Projektów Badawczych zajmuje się przygotowaniem wniosków o dofinansowanie, obsługą i implementacją projektów, a także nadzorem nad ich poprawną realizacją.
Poprzez nasze działania chcemy tworzyć przestrzeń, a w niej warunki w których z połączenia przedsiębiorczości i technologii powstaną produkty, usługi, technologie i know-how mogące konkurować nie tylko na rynku krajowym, ale i światowym.
Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta w Oddziale ds. Projektów Badawczych. Ważna jest dla nas gotowość do nauki i pracy, zaangażowanie, chęć rozwoju i współpracy. Wrocławski Park Technologiczny to nie tylko przestrzeń wsparcia biznesu i nauki, ale również doskonałe miejsce do rozwoju osobistego, dołączając do naszego zespołu będziecie uzyskacie Państwo niecodzienną szansę kariery zawodowej oraz uczestniczenia w pasjonujących i satysfakcjonujących przedsięwzięciach.
Zakres obowiązków:
- Współudział w planowaniu, opracowywaniu i realizacji projektów realizowanych przez WPT SA, w tym projektów badawczych
- Tworzenie narzędzi pracy wykorzystywanych podczas analizy i procesu podejmowania decyzji
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji analityczno-projektowej
- Monitoring rynku pod kątem obowiązujących przepisów, wytycznych, mających wpływ na pozyskiwanie nowych i realizację bieżących projektów
- Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Oddziału
- Bieżący monitoring programów europejskich oraz innych potencjalnych źródeł finansowania potrzeb i rozwoju WPT S.A.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne z obszaru zarządzania, finansów i rachunkowości, administracja lub pokrewne
- Znajomość analizy finansowej
- Podstawowa wiedza nt. projektów finansowanych ze środków unijnych
- Zdolności analityczne, systematyczność, dokładność
- Ukierunkowanie na realizację określonych celów oraz pracę zadaniową
- Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Umiejętności interpersonalne – zaangażowanie, inicjatywa, umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę na podstawie umowy o pracę, na pełny etat
- Dofinansowanie do karty Multisport i „wczasy pod gruszą”
- Pracę w przyjaznym, zgranym i kompetentnym zespole
- Wspólne celebrowanie wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych
- Duża autonomię działania i ogromne możliwości realizacji rozwoju osobistego
- Stabilną pracę w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zespole, który chętnie dzieli się doświadczeniem
- Parking dla pracowników
Madonis Sp. z o.o.
Technolog Kosmetyków i Chemii Gospodarczej
Madonis Sp. z o.o.
W związku intensywnym rozwojem asortymentu firma Madonis Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Technolog Kosmetyków i Chemii Gospodarczej. Madonis Sp. z o.o. to producent kosmetyków pielęgnacyjnych i myjących, chemii gospodarczej oraz kapsułek do prania.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie nowych receptur produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej, modyfikacja istniejących receptur
- sporządzanie i prowadzenie opisów, dokumentacji technologicznej, marketingowej oraz rejestracji kosmetyków i chemii gospodarczej
- nadzór nad procesem technologicznym wdrażanych produktów
- przygotowywanie produktów do badań niezbędnych przed wprowadzeniem ich do obrotu
- wykonywanie kalkulacji kosztów nowych wyrobów
- nadzorowanie technologii produkcji w toku, udział w doskonaleniu i rozwoju linii technologicznych w spółce
- analizowanie i interpretacja danych statystycznych dotyczących procesów technologicznych
- prowadzenie projektów związanych z optymalizacją w zakresie technologii oraz surowców
- nadzór nad surowcami niebezpiecznymi zgodnie z wymogami prawnymi
- współpraca z działem produkcji, kontroli jakości i pozostałymi działami firmy w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów dotyczących bieżącej produkcji, raportowanie i analiza odstępstw od założonych parametrów oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych, udział w rozstrzyganiu spraw reklamacyjnych
- realizacja uregulowań systemu jakości, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami
- uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez odpowiednie jednostki nadzór
Wymagania:
- wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: inżynieria chemiczna i procesowa, biotechnologia, chemia
- 2 lata na podobnym stanowisku – w branży kosmetycznej, chemicznej
- znajomość surowców kosmetycznych, przepisów dotyczących kart charakterystyk
- dobra znajomość regulacji pranych właściwych dla obszarów kosmetyków i chemii gospodarczej
- znajomość pakietu MS OFFICE w tym szczególnie MS EXCEL
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- dokładność
- umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu
Oferujemy:
- zatrudnienie w dynamicznym, ambitnym zespole w spółce nastawionej na rozwój
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia – nowoczesny sprzęt
TRIWALOR
MŁODSZY KONSULTANT – KOORDYNATOR PROJEKTÓW
TRIWALOR / EXP-PECO
Od 23 lat aktywny w branży Ochrony Środowiska, jako współwłaściciel francuskiej firmy konsultingowej Exp-Peco Conseil i właściciel polskiej firmy
TRIWALOR poszukuję kandydatów na stanowisko Młodszego Konsultanta – Koordynatora projektów.
Zakres obowiązków:
- Wspieranie działań w zakresie prowadzenia projektów na rzecz francuskich Klientów
- Monitorowanie rynków
- Pozyskiwanie Klientów z Polski
- Koordynacja współpracy z partnerami firmy m.in. firmami budowlanymi, biurami projektów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: Inżynieria/ Ochrona Środowiska, Energetyka, Organizacja i Zarządzanie lub zbliżone
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Znajomość obsługi programu AutoCAD – będzie plusem
- Znajomość polskiego rynku gospodarki odpadami i energii
- Prawo jazdy (niezbędne)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Rozwinięte umiejętności negocjacyjne i menedżerskie
- Samodzielność i kreatywność w działaniu
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowanie do szkoleń/ kursów językowych
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie nowych doświadczeń
- Pracę w miłej atmosferze
- Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji
Kontakt:
Andrzej (André) BEDNARZ
a.bednarz@exp-peco.com
PARTNER PAPES Sp. z o.o.
DYSTRYBUCJĄ ARTYKUŁÓW SZKOLNYCH I BIUROWYCH
PARTNER PAPES Sp. z o.o.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- doświadczenie w sprzedaży w obszarze B2B,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- dążenie do wytyczonych celów,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dyspozycyjność, systematyczność i wysoki poziom umiejętności organizowania własnej pracy,
- biegła znajomość języka polskiego,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość branży artykułów biurowych lub eksploatacyjnych do drukarek (mile widziana).
Zakres obowiązków:
- obsługa dotychczasowych Klientów,
- utrzymywanie stałych i bezpośrednich kontaktów handlowych z Klientami (firmy i instytucje),
- budowa bazy nowych Klientów i ich pozyskiwanie w obszarze B2B oraz wydzielonym terenie,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- planowanie oraz raportowanie w CRM.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stałe wynagrodzenie i premia zależna od wyników,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop),
- stabilna praca w zgranym zespole w firmie działającej od 30 lat,
- możliwość przystąpienia do programów: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej,
- stałe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
LOGITY
NAUCZYCIEL PROGRAMOWANIA
MŁODZI PROGRAMIŚCI.EU Szymon Gabrek
Chętnie zatrudnimy pasjonatów programowania, którzy robią to, co kochają, a dzięki temu są specjalistami w swojej dziedzinie. Tych pracujących zawodowo jako programiści, ale też tych, dla których programowanie to pasja i hobby. Nasi instruktorzy mają wpływ na program kursów, które prowadzą! Wymagania: znajomość jednego z języków programowania JavaScript, Python, C#, Java. Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i znajomość środowisk do nauki programowania dla dzieci. Oferujemy pracę w godzinach popołudniowych oraz w soboty, sprzęt komputerowy na miejscu prowadzenia zajęć, dobrą atmosferę, młody zespół, którego pasją jest programowanie.
ROBOKLOCKI
TRENER DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z PROGRAMOWANIA LEGO®
ROBOKLOCKI
Wymagania:
- wykształcenie m.in. średnie
- umiejętność logicznego myślenia
- biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
- prawo jazdy kategorii B
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność i kreatywność
- zaangażowanie
- uczciwość
- chęć podnoszenie kwalifikacji
Mile widziane:
- wykształcenie pedagogiczne (lub w trakcie nauki )
- znajomość języka angielskiego
- wiedza z zakresu programowania (wystarczy wiedza podstawowa)
Obowiązki:
- prowadzenie cyklicznych zajęć z programowania Lego (We-Do, Mindstorms)
- raportowanie przebiegu zajęć
Zapewniamy:
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje
- Premie powiązane z wynikami pracy
- Stabilność zatrudnienia
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną
ROBOKLOCKI
PSYCHOLOG DZIECIĘCY
ROBOKLOCKI
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- umiejętność logicznego myślenia
- biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
- prawo jazdy kategorii B
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność i kreatywność
- zaangażowanie
- uczciwość
- chęć podnoszenie kwalifikacji
- doświadczenie w pracy jako pedagog lub psycholog dziecięcy
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Obowiązki: opracowanie strategii w zakresie zajęć z Roboklocki®
Zapewniamy:
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje
- Premie powiązane z wynikami pracy
- Stabilność zatrudnienia
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną